In de uitverkoop!

zondag 6 januari 2013

Onthulling wichtelkadootjes

Allereerst voor iedereen de allerbeste wensen voor 2013!
Ik hoop dat het voor jullie allemaal een gezond, liefdevol en creatief jaar mag zijn.
 
Zoals ik jullie had belooft zou ik in januari de kadootjes laten zien die ik namens het Wichtelmannetje heb gegeven. Dat ga ik dan nu doen. Ik had het lootje van onze apotheker gekregen. Best moeilijk vond ik dat. Wat geef je aan een man...
Maar, wat ik heb gegeven vond hij er leuk. Gelukkig!
 



Voor zijn hele gezin een kerstsok en voor allemaal een placemat met sneeuwman. Ik had ook nog 4 kaarsjes(glaasjes met waxinelichtje) met een sterretje van vilt eronder gemaakt, maar daar heb ik geen foto van. Het was erg leuk om dit te maken.
 
 
Nu ga ik weer verder met m'n dagelijkse dingen en straks nog even achter de naaimachine.
Tot de volgende keer.
 
Liefs van Janien
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten