In de uitverkoop!

woensdag 23 januari 2013

Kan het niet laten

Zoals velen onder ons ben ik ook gezwicht. Sneeuwverven. Ik schreef er in m'n vorige stukje al over dat ik het toen misschien zou doen, maar vandaag is het ervan gekomen.
Terug van de fysio snel de was in de machine en daarna de spulletjes opgehaald om aan de slag te gaan. Het zijn maar 4 lapjes, maar ik moest even wat proberen...
Ben benieuwd of het lukt.
 

 
Maar, "handig" als ik ben vergeet ik om handschoenen aan te doen. Dom! Nu loop ik een paar dagen met gekleurde handen. Net als de vorige keer. Ik had het dus kunnen weten...
 
 
Ennuh, zie je wel welke kleur ik heb gebruikt? Jaja, blauw. Daar had ik nou echt zin in. Dus maar eens blauw uitgeprobeerd. Natuurlijk heb ik ook wel een rode klaarstaan en ook een met alleen onyx. Spannend hoor.
 
Nu geduldig afwachten tot morgen.
 
Fijne dag en tot de volgende keer!
Janien



4 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je dat jet nu aan het sneeuwverven weet, er is nu genoeg van dat witte goedje. Ben benieuwd hoe het uitpakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, 2 zielen 1 gedachte...ik heb vanmiddag ook wat emmers en bakjes gevuld met stof, sneeuw en verfpoeder...ik was er ongeveer 20 minuten mee bezig...daarna had ik ook 20 minuten geen gevoel meer in mijn handen! het zal nog wel een poosje duren eer we het resultaat zien...want voorlopig vriest het in onze schuur net zo hard als buiten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is toch ook veel te leuk om niet te doen?
    Je nieuwe bedquilt vind ik trouwens ook heel gaaf!Vond je het veel werk?Ik wil er ooit....ook nog een maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat overkomt mij nu altijd met het uitspoelen.

    BeantwoordenVerwijderen