In de uitverkoop!

dinsdag 15 januari 2013

Stof...

Stofjes...daar houden we allemaal zo van. De een is gek op rood een ander op blauw, het maakt niet uit. Maar er is ook een soort stof wat onlosmakelijk is verbonden met onze zo geliefde lapjes stof. Namelijk STOF.
Van dit soort stof houd ik dus echt niet!




De ragtime-quilts zijn genaaid en geknipt. Dat levert dus van dit soort taferelen op. Wat een enorme rommel.
De quilts gaan vanmiddag in de wasmachine en droger. Daarna zal ik ze aan jullie laten zien. Dan is het effect optimaal.

Net heb ik dus even lekker m'n naaikamer uitgesopt en gezogen. Alles is weer fris en opgeruimd voor het volgende project. Maar daarvoor moet ik eerst een heleboel tekenen.
Daar ga ik me vanmiddag lekker mee bezig houden.
De verplichte schoonmaak klusjes zijn weer gedaan voor vandaag. Wel lekker om een extra dagje vrij te zijn deze week...


Fijne dag allemaal en tot snel.
Liefs Janien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten