In de uitverkoop!

maandag 2 april 2012

Nog even geduld aub

Even een korte update.
Eigenlijk had ik vanmiddag een foto willen plaatsen van mijn tas, maar ik ben nog net niet zover. Het blijft dus nog even een verrassing. Ik zal mijn best doen om hem zo snel mogelijk helemaal af te hebben.
De toebehoren blijven nog wat langer een mysterie. Tot na de terugkomdag van de cursus.

Afgelopen zaterdag was hier de Palmpasen optocht. De optocht was niet heel erg groot, maar wel leuk. Onze meiden waren helemaal trots op hun mooie "haantje op een stokje". Samen met oma gemaakt.


Nog even geduld aub ;)

Tot snel.

Liefs van Janien

2 opmerkingen:

  1. Dat gebruik ken ik niet. Komt vast vanuit de katholieke kerk als ik het goed interpreteer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke Palm Pasen stokken hebben je kinderen gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen