In de uitverkoop!

woensdag 25 april 2012

Verandering

De laatste 2 weken ben ik niet zo heel erg creatief met lapjes in de weer. Wel wat geborduurd, maar meer niet. In mijn hoofd heb ik al hele quilts klaar, maar dat moet nog wel uit m'n handen komen. Dat komt vast later wel... Op mijn hobbykamer ben ik wel druk bezig geweest. Die heeft weer een kleine metamorfose ondergaan. Zoals ik eerder schreef is het logeerbed eruit. Nu heb ik een extra tafel. Zo kan ik aan de ene tafel naaien en aan de andere snijden en spelden. Ik word er helemaal blij van. Heerlijk om zo bezig te zijn. Vanmiddag de laatste puntjes op de i. Samen met m'n meiden, hoop ik. Als Inge geen andere plannen heeft. En daarna alleen nog de dozen labelen. Dat is wel nodig. Dan kan ik meteen zien wat erin zit. Dat zal waarschijnlijk wel in het weekend worden. Hieronder een foto van hoe het was:
En zo is het nu geworden:
Zoals jullie kunnen zien heb ik nu ook een mooi hoge strijkplank. Echt een mooi prijsje bij de Ikea tegenwoordig. Moet je maar eens op de site van Ikea kijken. Met een mooie hoes erbij. Je bent voor een prikkie klaar. Als ik weer wat fut en tijd heb maar weer lekker met m'n quilts aan de gang.

Liefs van Janien

4 opmerkingen:

  1. Ziet er helemaal heelrijk uit!! Mijn werkkamer is een grote troep,.. moet nodig weer aan de slag,..

    Het uilenquiltje op je log is geweldig!! Wat een leukerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker he zo'n eigen werkplekje. Ik word daar ook erg blij van. Radio zachtjes aan, kopje thee erbij en heerlijk frutselen!!Mmmmm

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je werkruimte prettig is dan komt de rest vanzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk, zo'n werkplekje. Ziet er goed uit!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen