In de uitverkoop!

woensdag 18 april 2012

In de aanbieding!

Ach ja, je moet wel eens opruimen. Nu lijkt me een mooi moment. Mijn hobbykamer is weer in verandering. Het bed gaat eruit. Mijn moeder komt niet meer iedere week logeren voor het oppassen. Lieke gaat naar de vakantie naar de kleuterschool en dan hoeft oma hier pas om 12 uur te zijn en dus niet meer in alle vroegte. Er komt nu nog een tafel in. Zo heb ik een plekje om te naaien en een om te spelden en snijden e.d. Vooral voor de grotere projecten ERG handig.

Maar goed. Nu heb ik dus ook wat in de aanbieding. Dat kun je vinden op mijn uitverkoop pagina, bovenaan deze pagina te vinden. Eerst 2 dingen, maar misschien later nog wel meer. Kijken hoe het bevalt op deze manier. Beide zijn af te halen of te verzenden.

Het is even geleden dat ik mijn vorige berichtje plaatste, maar ik heb niet helemaal niks gedaan. Ik ben weer aan het borduren geweest. Nu heb ik de smaak te pakken! Ik vind het erg leuk om te doen. Ik heb er nu ook handigheid in gekregen. Ik ben al aan een nieuwe "J" begonnen. Die wordt vast mooier dan de eerste.
Hier het resultaat tot nu toe:


Een fijne week nog.

Liefs van Janien

2 opmerkingen:

  1. Hoi Janien,
    Wat een leuke trolley is dat, maar ik heb een vraagje. Wat is de afmeting, vooral van binnen dan he. Dan kan ik kijken of het met mijn naaimachine past.
    groeten
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janien,

    Sorry dat ik je Janneke noemde, zal het nooooit meer doen. Ik vind het zelf altijd erg knullig als men namen door mekaar husselt, ben geen haar beter dus :((

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen