In de uitverkoop!

maandag 26 maart 2012

Eens iets anders

Afgelopen zaterdag hadden we wéér een gezellige knutseldag. Dit keer ook met mijn vriendin, haar moeder en haar vriendin en natuurlijk mijn moeder en mijn zusjes waren er ook alletwee weer bij. Het was weer reuze gezellig. We hebben van alles gedaan. Er werd gebreid, gesticht, geborduurd op kaartjes, gepatchworkt, paaseieren gemaakt én geborduurd met kruissteekjes.


En er werd ook nog lekker van het zonnetje genoten.

Dat laatste heb ik zelf gedaan. Tsjonge, wat een uitdaging. Ik had nog nooit zo geborduurd. En ook nog op zwarte stof. Bijna onzichtbaar waar je de naald in steekt. Aan het einde van de middag had ik een paar zere ogen... Maar dat mag de pret niet drukken. Het is best aardig gelukt, voor een eerste keer. Misschien ga ik hem nog wel opnieuw maken, maar dit heb ik maar mooi weer gedaan. Het worden met initialen voor aan mijn nieuwe tas. Die tas is nu in de afrondende fase.


Gisteren zijn we met de trein naar Amsterdam geweest om de verjaardag van mijn schoonzusje te vieren. Voor Lieke was het de eerste keer in de trein. Ze vond het erg leuk. In het begin een poos gestaan, maar uiteindelijk konden we toch zitten. Toen was het pas echt leuk. Inge was al een paar keer eerder met de trein geweest maar vond het ook gewoon weer leuk.


De heenreis was vrij vlot om, maar de terugreis leek veel langer te duren. Meestal is dat andersom, toch? Maakt niet uit. We hebben het gedaan.
Het laatste stukje terug met de auto naar huis. Onderweg heb ik nog een paar mooie foto's kunnen maken. Zulke foto's had ik nog niet eerder kunnen maken. Ik vind ze erg mooi. Prachtig hoe de zon ondergaat en de lucht vol is met "vliegtuigstrepen".



Een mooie afsluiter van dit gezellige weekend.
Voor iedereen een fijne week.

Liefs van Janien

1 opmerking:

  1. nog even en jullie mogen wel een ruimte huren om samen te kunnen knutselen

    BeantwoordenVerwijderen