In de uitverkoop!

zondag 11 maart 2012

NIET winkelen in eigen kast

Gistermiddag ben ik met m'n mams naar De Naaidoos in Nieuw Buinen geweest. Elke keer vind ik dat weer een feest! Als je daar niet vindt wat je zoekt, vind je het nergens. Zo'n grote keus... Ik heb dus bepaald niet gewinkeld in eigen kast.
Bij mijn gefilte lap heb ik stoffen gezocht om er een wandkleed van te maken. Of je dat dat een quilt mag noemen weet ik niet, maar ik ga er wel met stoffen op en onder werken. Dus ik noem het voor het gemak wel zo.
Terwijl ik daar liep kwam het ene idee na het andere bovenborrelen. Helemaal leuk.
Deze stoffen heb ik er bij uitgezocht:


Mooie zijde en mooie katoentjes. Tja, als ik ze niet mooi vind koop ik ze natuurlijk niet, dus eigenlijk overbodig om te zeggen dat ze mooi zijn ;o)
Het is alleen al heerlijk om ernaar te kijken. Vandaag of morgen er maar mee aan de slag. Nu ben ik maar zo met 2 werkstukken bezig. Eigenlijk niets voor mij, zoals jullie misschien wel weten, maar ik heb er nog geen "last" van.

En moet je eens kijken wat Inge vandaag heeft gedaan. Mountainbiken met papa. Ze vond het helemaal leuk. En Lieke fietst zonder zijwieltje sinds een anderhalve week. Dus er wordt hier momenteel veel gefietst.


Fijne zondag nog.

Groetjes van Janien

2 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een winkel met veel keus. Het is echt een feest om er heen te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grote snoepwinkel - en een quilt met vilt is ook een quilt hoor en bovendien "what's in a name"?

    BeantwoordenVerwijderen