In de uitverkoop!

zaterdag 7 januari 2012

Moeder- en dochtersdag

Wat heb ik een heerlijke dag gehad vandaag. Ik heb samen met mijn moeder en zussen de hele dag lekker gehobbied (wat een raar woord, is dit wel Nederlands?;0) Mijn jongste zusje is een trui aan het breien. Zo knap vind ik dat van haar! Ze gebruikt hele leuke kleurtjes. Helaas moest ze al halverwege de middag weer weg.



Mijn andere zusje maakt een hele mooie theemuts. Die heeft een poosje stil gelegen maar is nu weer volop in de maak. Volgende week kan ze hem afmaken. Hier zie je haar achter de naaimachine. Dat doet ze niet zo vaak, maar het gaat steeds beter. Heel erg goed van haar!



Mama is bezig geweest met de toebehoren van de tas die we maken. De rest van het huiswerk heeft ze al klaar! Geweldig.


Ik ben nog steeds met de hartjes bezig. Het moeten klepjes worden voor de vakjes in de tas. Helaas ben ik nog niet zover als ik had gehoopt, maar morgen is er weer een dag. Gelukkig. Dan kan ik nog lekker even verder. Ik vind het wel heel leuk om er mee bezig te zijn.


Dit ziet er toch alweer wat verder gevorderd uit dan eerder deze week...



Aan het einde van de dag zaten we er zo bij. De hele tafel vol met rommeltjes en spulletjes. Helaas wel zonder mijn jongste zusje...


Ik heb ontzettend genoten van deze heerlijke, voor mij ook bijzondere dag.
Lieve mama, Monique, Gertia en Jan, bedankt voor deze dag!

Liefs van Janien

3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om zo gezellig met je familie te fróbelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Zus wat heb je dat weer leuk in elkaar gevogeld, echt super haha en mijn foto natuurlijk als eerste! Vond het zelf ook een super leuke en gezellige dag, dank jullie wel! Liefs kusje knuffel mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond deze dag wel net zo gezellig als jou. Dit moeten we als het kan toch vaker organiseren. De gezelligheid maken we toch altijd wel weer samen.'
    Dikke kus van je trotse mama

    BeantwoordenVerwijderen