In de uitverkoop!

dinsdag 1 mei 2012

Eindelijk sneeuwverven!

Eerst wil dit aan jullie kwijt. Eindelijk is het zover! De sneeuw heeft de nodige maanden in de diepvries gelegen, maar nu mag het eruit. De eerste lapjes staan in de verf. Wel spannend hoor, hoe het uit zal pakken. Ik heb alles in de zon staan, dus het smelt vrij snel in vergelijking tot in de winter. Ik ben heel erg beniewd. Eerst heb ik 2 emmertjes in gebruik, want de opvangemmertjes zijn met opruimwoede weggegooid, maar zo lukt het ook. Ik hoop dat het wat wordt. Marrie-Jette bedankt voor je hulp. Het resultaat volt later. Best heel raar, sneeuwverven in de zon, want het is hier prachtig zonnig!

De koninginnedag was een groot succes. De verkoop ging goed en onze meiden en ik hebben ons prima vermaakt. Opa en oma waren ook mee. Het was heel gezellig. Volgend jaar misschien weer.

Vanmorgen ben ik druk boven bezig geweest alles weer lekker schoon en fris en de kamers veranderd. Inge heeft nu toch echt wel een boekenkast nodig. Die kwam van onze kamer af en Lieke heeft meer speelruimte nodig. Die gaat steeds vaker even naar haar kamertje om te spelen. Ze heeft een kleine kamer, dus dat was nog een uitdaging, maar gelukt.
Op onze kamer hebben de beren weer een mooi plekje gekregen bij het Singertje en op het oude stoofje van m'n oma. Ziet er gezellig uit.

Fijne dag nog en tot snel.

Liefs van Janien

3 opmerkingen:

  1. het moet toch ook niet te snel smelten. Ben heel benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi machientje en lieve beertjes!!!!

    Maar sneeuwverven? Dat ken ik niet. 'k Ga zo even verder kijken op je blog. Misschien schrijf je er nog meer over...

    Lieve groeten, Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je aan het sneeuwverven bent gegaan. Ik deed het ook toen er sneeuw lag. Heb er niet aan gedacht dat je ook de sneeuw zou kunnen bewaren. Mijn lapjes werden pastelkleurig maar de jouwe zijn veel stralender. Mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen