In de uitverkoop!

maandag 13 februari 2012

Geen creatief nieuws vandaag...

Vandaag geen creatief nieuws.
De sneeuw licht nog mooi in de diepvries en voor de rest is er ook niks gebeurt met m'n lapjes ofzo.

Wel zijn we druk geweest, het afgelopen weekend, met het in elkaar zetten van meubilair. We hebben een nieuwe tv-kast en een wandmeubel. Van Ikea, dus een hoop schroefjes en gaatjes en een heleboel karton. Het is allemaal gelukt. Alles in elkaar en lekker schoongemaakt. Nu geniet ik van onze nieuwe inrichting en rommel ik wat aan met leuke accesoires. Is ook heel leuk om te doen.


Gistermiddag hebben we genoten van de laatste ijspret. Heerlijk op het ijs met de kinderen en mijn lieve man. De meiden hebben voornamelijk gespeeld, maar wij hebben nog even een klein stukje kunnen schaatsen.
Nu is het weer omgeslagen en regent het af en toe en de laatste sneeuwresten druppen razendsnel van het afdak in de tuin.


Vanavond ga ik naar een leuke workshop met m'n schoonmoeder. We gaan een hart maken van takken. Ik ben benieuwd...

Fijne dag allemaal.

Liefs van Janien

1 opmerking:

  1. Je bent gewoon op een andere manier creatief. Ook leuk.Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen