In de uitverkoop!

zondag 4 december 2011

Leuk weekend gehad! Jullie ook?

Wat was het weer een leuk weekend!
Gisteren lekker aan het gourmetten geweest en sinterklaas is langs geweest. Wat was hij weer snel dit jaar we hebben hem en zijn pieten niet gezien. Gelukkig hing de vlag uit, zoals op het Sinterklaasjournaal werd vermeld. Mooi gezicht om 3 december een vlag buiten te hangen. Maar ja, wie pakjesavond wil(de) vieren moest dat doen.
Hij heeft onze meiden en ons flink verwend. Opa en oma waren er ook en ook die zijn niet vergeten. Ik kreeg een voetje voor mijn naaimachine, een mooi boek en een Tedorabedel. (foto's volgen) Dik verwent dus.

Vanmiddag ben ik met onze meisjes, m'n zusje, moeder en haar vriend naar Ikea geweest. Ik ben namelijk ook nog maar even begonnen met een metamorfose van mijn naaikamertje. Helemaal leuk, maar wel weer wat erbij. Als het klaar is zal ik het jullie laten zien. Helemaal mijn ding.
Alvast een plaatje van een aanwinst. Dan krijg je een heel klein beetje een idee. Kleurtjes zijn dacht ik wel te raden ;-) Een mooi vloerkleed.


Verder nog weer bezig geweest met huiswerk van de cursus voor de tas. Wat wordt dat leuk, maar wel wennen aan het huiswerk. 't Geeft niet, dat wisten we van tevoren, maar toch... Even wennen.

Het is dus heel druk in mijn hoofd. Morgen maar weer aan de slag. Ik moet echt zorgen dat het wat rustiger in mijn hoofd wordt. Maar alles is ook zo leuk! Herken je dat?
Eerst de dagelijkse dingen en dan lekker weer met Lieke naar de zolder. Ze kan daar zo lekker spelen en rommelen in mijn spulletjes. Ze heeft zo'n grote fantasie! Ze maakt van klosjes garen ijsjes in de lekkerste smaken. Elke kleur een eigen smaak. Zo leuk! Eigenlijk zou je het zelf moeten zien...
Inge gaat weer naar school morgen. Daar vieren ze morgen Sinterklaas feest. We beginnen de dag daarmee. We blijven bij de aankomst kijken.

Fijne avond nog en tot snel.
Liefs van Janien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten