In de uitverkoop!

maandag 5 december 2011

Hard "gewerkt"

We zijn de dag begonnen met de aankomst van Sinterklaas op school. Het was leuk georganiseerd. Hij kwam aan in een brandweerauto, met luide sirenes. Dat was voor sommigen wel erg hard, maar niet minder leuk.

Iets van de drukte kan worden doorgestreept. Het quiltje voor onze oudste is ook klaar. Tussen het wassen en bedden verschonen door heb ik lekker kunnen naaien.
Lieke heeft zich weer prima vermaakt boven. Ze had van de Sint "boodschappen" gekregen. Met de kassa erbij is het een echte winkelier in de dop. Misschien gaat ze wel stofjes verkopen...
Zucht...wat een idee...

Van het quiltje had ik de rand al om de panel. Nu kon het opleuken beginnen.

Mooie bloemen opgenaaid.

Hartjes gequilt.

Deze foto heeft Lieke gemaakt.

Het eindresultaat. Snel opgehangen voordat Inge uit school was.

Ze had hem nog niet gezien, alleen de panel. Ze is er, zoals jullie zien, erg blij mee.

Ik hoop dat ik nog zin heb vanavond om nog even lekker op mijn kamertje te rommelen en te werken aan de metamorfose. Misschien ben ik na het eten ook wel helemaal uitgeblust.
Oja...eten, dat doen we natuurlijk ook gewoon. Ook op een dag waarop ik weer heerlijk bezig ben geweest. Daar ga ik dus nu maar eens aan beginnen. Het wordt lekker en makkelijk. Aardappelanders met doperwtjes.

Ik zal jullie nog wel even laten zien welk boek ik van de goede Sint heb gekregen. Beloofd is beloofd.

Weer heel wat pagina's om van te smullen en te leren.


Eet smakelijk en een fijne avond.
Liefs van Janien

1 opmerking: