In de uitverkoop!

zondag 5 januari 2014

Rustig hier

Op mijn blog is het de afgelopen weken rustig geweest.
In tegenstelling tot "real life".
Buiten de drukke decembermaand om heb ik erg mijn best gedaan met het tekenen van de DJ blokjes.
 
 Helaas is het tekenwerk nog niet klaar, maar het einde is in zicht. Nog 2 rijen.
Ik hoop die deze week klaar te krijgen.
Dan kan ik ze lekker in elkaar gaan naaien en quilten.
Lijkt me heerlijk...
 
Ik ben inmiddels goed voorbereid om te kunnen handwerken 's avonds. Van de Sint heb ik een daglichtlamp gekregen voor op tafel en bij de Action heb ik een mooie schoottafel gekocht. (Die had ik al wel, maar dat was al een oudje, beetje smoezelig enzo.)
Een mooie werkt natuurlijk veel beter ;o)
En aan de "zin" ontbreekt het me momenteel ook niet. Ik heb er heel erg veel zin in.
 
Verder ben ik gisteren gestart met een haakproject.
De "Crochet allong 2014" van Tertia en Jolanda.
Ooit heb ik wel eens een poging gedaan om te haken, maar dat is op niks uitgedraaid.
Nu ga ik er echt voor en de eerste twee toeren zijn een feit.
En ik vind het toch leuk!
Nu wachten tot vrijdag op het tweede deel van het project.
 
Ik heb mooi kleurtjes garen uitgezocht van Special DK.
Ze passen mooi bij de kleuren van mijn Dear Jane.


Hier schijnt de zon en ik hoop bij jullie ook.

Fijne zonnige zondag allemaal.
 
Liefs van Janien

3 opmerkingen:

  1. Leuk, jij doet ook aan de CAL mee. Kan ook niet wachten tot volgende week, die eerste toeren zijn heel snel klaar he.
    Nog veel plezier er mee.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleuren heb je uitgezocht
    Ik doe ook mee maar die van mij wordt niet zo groot, baby maatje
    Succes met het vervolg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meedoet met het haken van de deken, ziet er al erg leuk uit!
    zelf moet ik eerst haakwerk afmaken voordat ik met wat anders begin, misschien haak ik hem wel volgend jaar op mijn eigen tempo.
    fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen