In de uitverkoop!

woensdag 22 januari 2014

Tot nu toe

Tot nu toe heb ik bijna 2 rijen gepatcht van de Dear Jane.
Nog 2 blokjes van rij B en rij A is helemaal klaar.
 
Inmiddels zijn de blokjes die klaar zijn ook gesandwiched. Ik ga ze eerst quilten en daarna met de quilt-as-you-go methode aan elkaar zetten.
Dat scheelt "straks" een hoop gewichtheffen ;o)
 
Dit zijn ze:
 
 

En ik vind ze zo mooi!
 
Er zullen nog heel veel volgen, dus ik kan nog vaak van ze genieten. Heerlijk...
 
Met m'n haakwerk ben ik ook weer 2 toeren verder. Dat laat ik de volgende keer zien.
Aankomende vrijdag gaan we met ons groepje samen haken. Dan gaan we beginnen aan Granny's en mama is de juf.
Dat wordt vast weer heel gezellig.
Daarover later meer.
 
Fijne week allemaal.
Liefs van Janien
 

5 opmerkingen:

  1. So lovely! :)
    Greetings from Finland!
    Hugs, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jane-in-wording ziet er al heel mooi uit. Ik heb mijn DJ destijds ook aangepast. Om te beginnen heb ik de blokjes groter gemaakt, 6 inch. Dus ik heb de mooiste 100 uitgekozen. Daar heb ik toen 4 vierkanten van gemaakt, dus grote blokken van 25 DJblokjes, en die kwartdelen eerst gequilt. Toen de 4 delen tot een midden met QAYG aan elkaar, en daarna de randen, ook per kant eerst patchen, aan elkaar en quilten en met QAYG aan de top. Op zich werkt het handig, en het moedigt ook aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jane in wording ziet er al prachtig uit!! Wat geniet ik van het maken van de blokjes,...
    Veel plezier met je dj,..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Naai jij ze op de machine ? Ook het quiltwerk ?
    Goed plan... quilt as you go !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi, ook t bankje waar ze op showen mag! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen