In de uitverkoop!

zondag 12 januari 2014

En we kunnen weer verder

Nu het tekenen klaar is kan ik verder met het naaien van de DJ blokjes.
Heerlijk!
 
Gisteren ben ik daar weer mee van start gegaan.
We hadden een gezellige met een aantal dames en hebben ons prima vermaakt.
2 Van ons waren aan het borduren, mijn lieve vriendinnetje leerde haken en mijn mam en ik waren bezig met de DJ blokjes.
 
Deze dag heeft er twee opgeleverd.


 
Voor de vorm heb ik ze even gesandwiched (hoe schrijf je dat eigenlijk?) met spelden.
Ik zie nu net dat de bruine verkeerdom op de foto staat. Gelukkig maakt dat voor het echie niet uit. De sashings zitten er wel goed aan.
 
Beide blokjes heb ik al een keer eerder gemaakt of half gemaakt en weer uitgehaald. Ze waren me totaal niet naar de zin. Nu ben ik wel tevreden.
 
Afgelopen vrijdag kregen we deel 2 van de CAL.
Ik ben er vrijdagavond direct mee aan de slag gegaan. Zonder hulp heb ik de toeren gehaakt. Wie had dat gedacht ;o)
Het lukte goed en dit is het resultaat tot nu toe.

Nu weer wachten tot vrijdag voor de volgende toeren. Ik vind het helemaal leuk. Op deze manier leer ik haken en hou ik nog genoeg tijd over voor m'n Dear Jane, want daar wil ik ook graag mee bezig blijven.
 
Ik ben een gelukkig mens!
 
Fijne zonnige zondag en tot de volgende keer.
Liefs van Janien
 


2 opmerkingen:

  1. Nog een Jane-verslaavde ;-)
    Weet ook niet of ik het wel goed schrijf... hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige blokjes maak je!!! En je haak project ziet er beter uit dan die van mij. Dat krijg je als je iets verschillende dikte's hebt, gaat niet zo best. Dank je wel voor je reactie op mijn blog. Ik werk niet in een apotheek, maar een bedrijf die baxter-zakjes levert aan apotheken, zorginstellingen e.d.

    Fijne zondag, liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen