In de uitverkoop!

maandag 30 september 2013

Het harttasje (deel 2)

Jaja, het harttasje...

Het leek zo leuk... maar lang niet leuk genoeg.
 
Op de foto hierboven kun je zien dat er een lichte stof tussen zit. Ik heb er niet een hele duidelijke foto van, maar hij is behoorlijk licht in verhouding tot de rest.
Ik was er niet tevreden over.
 
Dus, wat doe je dan?
Precies uit elkaar halen en aanpassen.
 
En dat is ook wat er gebeurt is.
Nu zit er een donkerdere stof tussen en dat past veeeeeel beter.
Daar word ik veel blijer van.
 


Voor de gezelligheid heb ik er nog knopen op genaaid.
En ik heb er nog een potloodetuitje en vingerspeldenkussen bij gemaakt.
Helemaal leuk!
Alles past bij elkaar en bij de Dear Jane die in voorbereiding is.
Nu ben ik ECHT tevreden.
 
Hopelijk kan ik woensdag nog met de DJ aan de slag. Helaas moet er ook af-en-toe wat in de huishouding gebeuren. Als ik dat nou eerst doe, dan kan ik daarna lekker met m'n lapjes aan de slag.
Goed idee. We zullen zien...
 
Tot snel.
Liefs Janien
 

2 opmerkingen:

  1. Het is een schattig harten-doosje geworden, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is idd nu veel leuker dan eerst. Helemaal af met die knopen. Kus mama

    BeantwoordenVerwijderen