In de uitverkoop!

woensdag 11 september 2013

Gezellig en bijzonder weekend

Terwijl jullie mijn blogje over Dear Jane Monday konden lezen, had ik weer een gezellig naaidagje. Dit keer met een lieve vriendin, haar moeder en natuurlijk mijn lieve mam.
 
We waren dit keer bij mijn lieve dinnetje thuis. En wat hebben we het gezellig gehad.
We hebben heel wat bijgekletst en we zijn lekker bezig geweest. Een ieder met wat ze zelf wilde maken.
En ik ben natuurlijk nog druk met m'n klokhuisjes. Het duurt nu niet zo heel erg lang meer...
 
 
En ondertussen was mijn DH zich in het zweet aan het fietsen. Dit weekend was er een 6 en 24-uurs race voor mtb-ers. Daar heeft hij twee teams voor samengesteld en zelf in 1 team gefietst. Om de beurt gedurende 24 uur.

 Maar wat werd het rotweer na half negen 's avonds. Het heeft toen door geregend tot de volgende dag half één in de middag. Ze waren allemaal bekaf en koud. En zo ziet heel veel water op een mtb-parcours eruit. Ze moesten er allemaal door. Er was geen weg omheen.
Respect voor alle mannen en vrouwen die hieraan meegedaan hebben.
 
En onze meiden hebben een heerlijk weekend gehad bij hun oom en tante. Naar een pretpark, koekjes bakken, laat naar bed en een hoop gezelligheid.

We hebben ons dus allemaal prima vermaakt. Wel allemaal ergens anders. Heel apart, maar voor een keer niet erg.

Fijne week verder.
Ik ga snel weer verder met de applecores.

Liefs van Janien
 


1 opmerking:

  1. Hoi,
    ik kwam via labradoodlequilt op je blog.
    Leuk om je projecten te zien !
    groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen