In de uitverkoop!

vrijdag 1 maart 2013

Weet je nog?

Weet je nog van dat patchworkje wat ik in een lijst had gemaakt?
Die met dat speciale gevoel. Die met die vingerhoedjes erbij.
 
Ja? Weet je het weer?
Nou, die zit niet meer in de lijst. Hij is een tijdje geleden gevallen. Lijst stuk. Erg jammer. Ik heb geprobeerd het te maken, maar dat zag er niet mooi uit. En ik wilde het graag ophangen, dus moest er wat anders bedacht worden.
 
Zal ik er een quiltje van maken? Een nieuwe lijst kopen? Of zal ik er iets anders mee doen?
 
Hij is nu op canvas gespannen en de vingerhoedjes staan er bovenop. Is even wennen maar wel leuk. En hij hangt nu.
 
Zuslief had het idee om er een plankje onder te maken met de vingerhoedjes en een mooie foto ofzo. Misschien komt dat ook nog wel, want ik vind het wel leuk bedacht.
 
Tot de volgende keer.
Liefs Janien


3 opmerkingen: