In de uitverkoop!

zaterdag 23 maart 2013

Organiseren

Hèhè, eindelijk weer een berichtje. Vanwege wat problemen met het uploaden van de foto's "nu pas".

Het was nogal een "rommeltje", m'n apllecores. Ze zaten met z'n allen in een grote bak. Gezellig door elkaar. Maar daar worden ze niet fraaier van heb ik ontdekt.
Ik heb graag dat m'n lapjes een beetje mooi blijven, zonder al teveel kreukels en die kregen ze zo wel. Volop zelfs...
 
 Vandaar dat ik had bedacht dat het anders moest. En na een middagje hieraan te hebben besteed was het resultaat heel goed. Ik ben er zeer tevreden over. Alles keurig op stapeltjes van 20 bijelkaar.

Toen had ik me nog bedacht dat het wel fijn zou zijn als ze dan ook bijelkaar blijven. Dus om elk stapeltje een draadje geknoopt en daarna keurig in een veel kleinere bak.
 
 
Dus vanaf nu geen kreukelige applecores meer. Dat werkt wel zo prettig (voor mij).
 
Fijn weekend!
 
Liefs van Janien
 

4 opmerkingen:

  1. Oh Joh!! Mijn appeltjes liggen er ook zo bij als op de eerste foto,..
    Netjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap het maar al te goed ... hou ook niet van een door elkaar gerommel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zal vast fijner werken en het ziet er nog leuk uit ook.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen