In de uitverkoop!

zaterdag 2 februari 2013

De uitslag van de give-away

Even een kort berichtje: de uitslag van mijn give-away! 
Er waren maar liefst ;o) 4 reacties op de aankondiging van de give-away. Dat zijn er dus niet zoveel. Vandaar dat ik heb besloten dat jullie allemaal hebben gewonnen. Is dat nou niet leuk?

Dus Tertia, Marjolein, Ineke en Rian gefeliciteerd!

Willen jullie mij je adres mailen en de definitief gekozen kleur? (janien28@hotmail.com), dan komen de lapjes zo snel mogelijk jullie kant op.

Morgen weer een bericht. Ik heb weer wat moois te laten zien...

Fijne avond.
Liefs Janien

3 opmerkingen:

  1. Zit hier een beetje sprakeloos op de bank, omdat er zo weinig gereageerd hebben op je blog voor een give away. En ik ben heel gelukkig dat ik heb gewonnen, want nu groeit het stapeltje weer iets meer en kan ik gauw beginnen aan een hartjes-quilt.
    Hartelijk bedankt Janien en een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat leuk.....ik ben ook erg blij. Lapjes winnen is altijd leuk toch!Ik reageer nu via de tablet, mailen gaat dus niet, morgen hoor je verder van me. Ik kan je wel verklappen dat ik voor bruin zal gaan. Ik ben benieuwd :-)
    hartelijk bedankt alvast.
    groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de mooie give away voor de gelukkige winnaars, ze krijgen een prachtige setje, de bofferds!
    Ik ontdekte je blog al rommelend van de een naar de ander, met genoegen heb ik je postjes gelezen, graag tot de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen