In de uitverkoop!

zondag 23 november 2014

Hexen

Afgelopen maandag ben ik verder gegaan met de hexen. Vorige week zondag de hele dag zitten spelden en maandag aan het naaien geweest. Woensdag was DD1 jarig, dus toen heb ik er niks aan gedaan. 
De rijen zijn twee aan twee gespeld. 

Het naaien vond ik wel even een uitdaging. Het was even zoeken naar de juiste manier.
Ik dacht de hele rij wel in 1 keer al zigzaggend te kunnen naaien. Nou, dat beviel me totaal niet, dus gewoon stukje voor stukje.

Dat gaat prima! Helemaal blij. Het levert een mooi stukje naaiwerk op.

Tijdens het naaien heb ik een beetje hulp gehad van DD2. Ze vond het helemaal het einde. En ik? Ik was apetrots!

De komende week ben ik vrij. Een hoop tijd om te naaien dus. Donderdag en vrijdag houden mam en ik onze naaimarathon, maar ik ga er gewoon de hele week één houden. Eerst alleen en dan twee dagen samen. 
Oooo, dat wordt vast genieten. 

Maar de quilt komt niet af deze week. Was leuk bedacht, maar teveel werk voor zo'n korte tijd. Geeft niet. Als het maar leuk is. 

Fijne week allemaal en tot de volgende keer.
Liefs van Janien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten