In de uitverkoop!

woensdag 26 november 2014

Heerlijke dagen

Wat ben ik een bofkont!
Tijdens deze week heb ik al twee keer een gezellig bee-tje gehad. Afgelopen zaterdag met m'n mam en nog twee vrouwen waarmee we om de twee maanden ongeveer een gezellige dag hebben.
 
En afgelopen maandagavond met twee vriendinnen. Dat was ook zó leuk. Ik heb er echt van genoten. Eén vriendin is al een aantal maanden geleden besmet en de ander is pas sinds kort bezig. Maar ze vindt het tot nu toe heel leuk. Ik hoop fat ze het volhoudt. Zo gezellig!

En morgen en overmorgen hebben mam en ik onze "naaimarathon". 
Dan ga ik proberen een flink eind te komen met de hexen. Tot nu toe heb ik iets meer dan de helft van alle stroken twee aan twee aan elkaar. Wat een klis! Maar wel een mooi resultaat. Ik heb even wat bij elkaar gelegd, dan kun je alvast wat zien.

Wat ben ik een boffert! 😃

Tot de volgende keer.
Liefs, Janien

1 opmerking:

  1. Ik geniet ook altijd zo verschrikkelijk van onze gezellige "naaidaagjes" zo met z'n tweetjes xxx mams

    BeantwoordenVerwijderen