In de uitverkoop!

maandag 1 september 2014

Daar ben ik weer...

Het is al een hele tijd geleden dat jullie iets van me gehoord hebben.
De vakantie zit erop. We hebben alweer 5 weken gewerkt en de kids zijn weer naar school.

Nu gun ik mij een momentje om jullie te laten zien wat ik tijdens onze 3 weken camperen heb gemaakt.

Ik heb niet stil gezeten ;o)
Drie weken lang heb ik me met m'n Dear Jane bezig kunnen houden. Dat was heerlijk. Dit is de buit:

Iedere keer als ik een blokje af had maakte ik direct een foto. Vandaar alle losse foto's. 
Zo kun je ze wel allemaal goed bekijken. Ik weet niet of dat in alle gevallen wel even goed is. Alle kleine oneffenheden zijn zichtbaar. Dus, wat vinden jullie? Kan het de goedkeuring wegdragen?

Nu ben ik bezig met het in elkaar zetten van alle losse blokjes en nieuwe blokjes. Het is erg leuk om te doen.

Afgelopen zaterdag heb ik toch iets leuks gedaan! Daarover vertel ik jullie de volgende keer.

Nu snel weer verder met de lapjes.

Fijne week en tot snel.
Liefs van Janien

1 opmerking: