In de uitverkoop!

donderdag 24 oktober 2013

Jane-time

Oei, al meer dan 2 weken geen blogje. Dat wordt de hoogste tijd.
 
Maar... wat moet ik vertellen?
 
Het is nu herfstvakantie voor onze kinderen, maar ook voor mij.
Dat betekent dus dat ik lekker veel kan "Janen". En dat doe ik ook. Er wordt alleen nog niet zoveel genaaid, maar wel getekend. Dat scheelt verderop in het avontuur weer een hoop tekenwerk.
Ik ben nu bezig met de F-rij. Die moet nog en de G-rij en dan ben ik over de helft.
 
Zo zit ik er dus bij deze dagen.

M'n "stoffenadministratie" naast me op de stoel.
 
M'n DD's zitten erbij te knutselen of te lezen en spelen wat binnen en buiten en ik teken rustig door.
Heel gezellig.
 
Voor m'n verjaardag van afgelopen zondag heb ik van m'n mam en haar man een linealenset van de Dear Jane gekregen. Heel handig.
Daar ben ik erg blij mee.
 
Oja, ik zal jullie m'n tweede blokje laten zien.
A-2
 
Meer heb ik nog niet genaaid, maar dat komt hopelijk volgende week.
Morgen wordt ik aan m'n knie geopereerd via een kijkoperatie en dan ben ik daarna een paar dagen (hopelijk niet langer) uit de running.
Mooi tijd om te naaien.
We zullen zien...
 
Fijne dag allemaal en alvast een gezellig weekend toegewenst.
Liefs van Janien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten