In de uitverkoop!

dinsdag 29 oktober 2013

Elk nadeel heeft z'n voordeel...

Afgelopen vrijdag ben ik aan m'n knie geholpen. Hopelijk is het nu goed verholpen. Het herstel gaat in ieder geval beter dan de vorige keer. Ik kan nu al veel meer dan vorig jaar op de vierde dag na de operatie. Wel heb ik met mezelf afgesproken dat ik het rustig aan doe deze week. Niks forceren en goed laten rusten.

Tot nu toe levert dat een voordeel op. Ik kan namelijk veel naaien. Er zijn nu al de nodige DJ blokjes in elkaar. Zaterdag 3, zondag 2 en maandag 3. Klinkt goed toch? 
We zullen zien wat er voor vandaag in het vat zit.









Fijne week allemaal.

Groetjes van Janien


8 opmerkingen:

  1. piep oh mooi meid, ik ben er ook aan bezig knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van je knie
    Maar wel lekker dat t nu met Jane snel gaat


    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap !
    Leuke blokjes.... Ga je ze eerst allemaal naaien .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beterschap, lekker rust houden en ook heerlijk genieten van je naaiwerkjes. Ze worden mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Ja Christina. Het is de bedoeling om het helemaal met de hand te maken.

      Verwijderen
  6. Dat gaat als een speer, knap je goed op? Van harte beterschap verder met je knie!

    BeantwoordenVerwijderen