In de uitverkoop!

maandag 20 augustus 2012

Alle lapjes opgespeld

Net heb ik de laatste lapjes op m'n designwall gespeld. Nu kan ik beginnen met aanelkaar naaien. Wat is dit een leuk project! En het gaat allemaal voorspoedig. Helaas kan ik er niet recht voor staan om een foto te maken. Daar is mijn kamertje te klein voor. Je zult het dus moeten doen met een foto van opzij :o)
Het is wel erg heet op zolder, maar 's morgens is het nog een beetje uit te houden. Dus dat opspelden heb ik het meest in de vroege uurtjes gedaan.
 De foto hierboven staat op z'n kant. Ik heb hem wel recht opgeslagen, maar weet niet hoe ik hem hier nu rechtop krijg...
Deze foto is van de onderste helft.
Ik ben er zelf helemaal verliefd op. En ik vind de stoffen echt helemaal geweldig. Dus ik heb me ook maar een boek aangeschaft van de ontwerpster van deze stoffen. Er staan een heleboel leuke tips en ideetjes in voor accesoires en praktische dingen voor in huis.

Ik vind het wel grappig om van mezelf te ontdekken dat ik net zoveel plezier kan beleven aan dit soort stoffen als aan de moderne kleuren die ik doorgaans het meest gebruik. Ik wist natuurlijk wel dat ik de wat klassiekere stijl mooi vind, maar niet hoe het uit zou pakken om er zo intensief mee te werken. Het wordt vast heel anders bij ons in huis komend najaar/winter. Gezellig!
Ik hoop vanavond de kussentjes af te kunnen maken. Dan ga ik naar m'n moeder om gezellig te handwerken.

De haard staat weer in huis. Hij moet er maar mee door. En zo van een afstandje zie je de oneffenheidjes niet eens. Gelukkig... Want wat was het een klus. Het leuke was wel het weer in huis zetten en na hem schoongemaakt te hebben er weer mooie spulletjes op te zetten.


We gaan weer naar buiten. Lekker van het mooie weer genieten. We hebben zaterdag een heerlijk groot zwembad gekocht, dus onze meiden zijn er niet uit te krijgen. Heerlijk!

Fijne, zonnige week allemaal.

Warme groetjes van Janien

3 opmerkingen:

  1. mooi zeg. En dan voor iemand die zelf helemaal geen rood-mens is. Bij een ander vind ik het super, maar voor mezelf pak ik meestal blauw. Gek he

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuke blog en wat een prachtige blokken op je design wal. Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen