In de uitverkoop!

woensdag 9 november 2011

Verwendagen

Het afgelopen weekend was heerlijk! Lekker veel "me-time". Zaterdag ben ik samen met mijn moeder, vriendin, haar moeder en de vriendin van haar moeder de hele dag lekker aan het naaien geweest. Zo eens in de zoveel tijd hebben zo'n Gezellige dag. Dan hebben we het heel leuk en iedereen doet lekker waar ze zelf zin in heeft. Er werd genaaid, gebreid, geborduurd op kaartjes, vilten hartjes gemaakt... 's Middags eten we heerlijk. Een echte verwendag.

Ik heb mijn flying geese afgemaakt afgelopen zaterdag en ik ben met een boxkleed aan de gang geweest. Als alles goed verloopt word we volgende maand oom en tante en mijn dochters natuurlijk grote nicht. Dat vinden we allemaal geweldig. Maar zoals ik al zei maak ik dus een boxkleed voor de baby. Mijn schoonzusje heeft wat wensen doorgegeven qua kleur en verder is het aan mij. Ik wist meteen wat ik zou maken. Ik kan jullie er een tipje van laten zien. Als het kleed gegeven is volgt het volledige plaatje. Weer een sneakpreview...
Zondagmiddag heb ik hier ook nog aan gewerkt. Eerst Monopoly gespeeld met man een dochters, wat erg leuk was, en daarna nog achter de naaimachine. Wat een verwennerij. Nu moet ik alleen de bies nog afnaaien en klaar is 'ie!

Straks ga ik met een nieuw project beginnen. Het zit al een tijdje in mijn hoofd. Vorig jaar heb ik een zak vol knopen gekocht via Marktplaats. Die gaan nu verwerkt worden. Ze hebben een jaar op mijn hobbykamer gestaan in een mooie pot. Nu mogen ze eruit.
Dus zo lekker aan de slag. Eerst het ontwerp uitwerken op een groot stuk papier. Hiervoor heb ik stukken behang die ik aan elkaar plak. Voor mijn meisjes heb ik kleine stukjes behang in roze, paars, rood en een beetje blauw en een schoenendoos. Als ze zin hebben kunnen ze vanmiddag de doos mooi beplakken. Ik ben benieuwd! Jullie zullen het wel zien.

Het is er net mooi weer voor. De herfst is nu toch wel ingetreden hier in het noorden. Het is mistig en vanmorgen waaide het ook best wel. Op de fiets naar school. Dan merk je het wel. Maar we mogen niet mopperen. Zolang het zo blijft klaag ik maar niet.

Fijne dag allemaal.
Groetjes van Janien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten