In de uitverkoop!

vrijdag 11 november 2011

11 November is de dag...

Vandaag had ik een vrije dag. Ik ben vandaag met de stofjes begonnen te knippen en naaien van m'n nieuwe quilt! Heerlijk om te doen.


Onze meisjes hebben de schoenendoos vandaag beplakt met de behangetjes. Mijn moeder en ik hebben ze geholpen de doos te bedekken en ze hebben het zelf verder versierd. Heel gezellig.



Nu zijn we terug van het lampionnetje lopen. Wat was het koud! Maar we mogen niet klagen want het was wel droog. De " buit" is weer aanzienlijk. Ze hebben voorlopig weer genoeg te snoepen. Dappere dametjes, door de kou.
Ze slapen nu lekker in hun warme bedjes en ik lekker op de bank voor de buis met warme thee. Ik zal eens gaan kijken of er ook wat lekkers voor bij de thee is...



Fijne avond nog.

Liefs van Janien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten