In de uitverkoop!

zondag 16 oktober 2011

Mooi weer en vliegende ganzen

Wat is het nog een mooi weekend! De temperaturen zijn heerlijk. De meiden spelen lekker buiten en nu kan mama even een blogje schrijven.
Schandalig genoeg heb ik gisteren niet heel veel van het mooie weer genoten. Ik had het op mijn manier te druk met de "flying geese". Zoals ik al eerder zei: maar liefst 3 meter! Ik weet het nu zeker. Dit is echt niet mijn ding.

Eerder deze week heb ik ze eerst allemaal getekend op gordijnband. Dat viel nog wel mee.

Leuke stofjes erbij gezocht en gisteren toch maar begonnen met naaien. Wat een klus! Eerst moest ik maar een uitVOGELen hoe dat ook maar weer moest... Toen ik daarachter was kreeg ik wel de slag te pakken. Aan het einde van de dag had ik na 4,5 uur achter de machine 86 cm gedaan. Er staat me dus nog flink wat te wachten.
De meeste ganzen zullen al wel naar warmere oorden zijn gevlogen. Maar het resultaat mag er zijn.

Gisteren ook nog even bij de bloemist geweest. Daar zag ik heel mooi materiaal hangen. Zij gebruiken het om boeketten. Ik weet er wel wat anders mee te doen. Toch heb ik het nog niet meegenomen. Nu ben ik met andere dingen bezig. Die moeten eerst af. Anders word ik daar onrustig van. Daar zullen de meesten van jullie geen last van hebben, maar ik werk project voor project.
Gisteravond had ik daar al spijt van. Stel nou dat mijn kleur er niet meer is als ik het er aan toe heb. Wat dan? Dan niks, maar kan mijn plan niet doorgaan. Morgen dus misschien toch maar even heen.

Voor vandaag wens ik iedereen een zonnige zondag.
Quiltgroet van Janien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten