In de uitverkoop!

maandag 24 oktober 2011

Jarig

Afgelopen donderdag was ik jarig!
We hebben een hele gezellige dag gehad. Lekker kletsen met iedereen en flink verwend. Van mijn man en kinderen kreeg ik 2 mooie bedels voor aan mijn Tedora-armband/ketting en een prachtige bos, heerlijk ruikende rozen. 32 Stuks maar liefst.
Zijn ze niet prachtig?!

Verder kreeg ik nog een bureaustoel voor aan mijn naaitafel, een klok, bloemen, nog een bedel, geld en een mooi boek.
Dat boek kreeg ik van mijn lieve collega's. Ik vond dat dit boek niet mocht ontbreken in mijn collectie. Zoveel boeken heb ik nog niet, maar het begint zo langzamer had ergens op te lijken.
Dit is het boek wat ik kreeg:
Hoe toepasselijk!

Zaterdag hebben we de verjaardag van mijn zusje gevierd. Zij is tegelijk met mij jarig. Ook dat was een gezellige dag. Gisteren nog weer visite gehad. Nu is mijn verjaardag echt voorbij. De kinderen moeten weer naar school en het normale leven is weer begonnen.
Iedereen heel erg bedankt voor deze mooie verjaardag.

Inmiddels ben ik met de "flying geese" op de helft. Misschien vandaag nog even weer verder. Ik borrel namelijk van een nieuw idee. Daar mag ik van mezelf mee beginnen als de schouderband klaar is.

Fijne dag allemaal.
Quiltgroet van Janien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten