In de uitverkoop!

zondag 10 januari 2016

Weer een paar erbij

Ook vandaag kon ik lekker achter de machine. Het verliep allemaal vlotjes. Ik heb dus een leuke opbrengst :o)

Deze heb ik afgemaakt. Ik had er van de week al een paar stukjes van genaaid.

En onderstaande heb ik ook nog gemaakt. 




Als ik nou wat meer zondagen in een week had schoot het wat sneller op, waar dat is 'helaas' niet zo.
Doordeweeks zijn er vele andere dingen die mijn aandacht en tijd vragen, zoals bij zovelen. Maar dat is ook leuk.

Fijne week.
Liefs, Janien

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blokjes zijn er alweer klaar! Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blokjes heb je gemaakt.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat goed met je blokjes he? Ik stagneer een beetje met DJ. Teveel andere (leuke) dingen en soms zitten er van die draken van blokken bij! groetjes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen