In de uitverkoop!

maandag 4 januari 2016

Flink m'n best gedaan vandaag

Vandaag nog even lekker achter de naaimachine gezeten. Even de boel de boel gelaten. Tijd voor een beetje 
'me-time'.

Het eerste blokje was een monsterlijk gevalletje. Ik heb hem helemaal op de machine genaaid, maar daar was wel wat denk- en pas en meetwerk voor nodig. Een uitdaging dus. Maar wel leuk.
(Eigenlijk moeten hier nog een paar hele kleine driehoekjes op geappliqueerd worden, maar dat doe ik niet... ;o).  )

De twee daarna waren minder ingewikkeld en vooral leuk. Is ook fijn om het af te wisselen.


Nog 3 blokjes van de rij L dan is deze rij ook 'klaar'. Natuurlijk moet er nog wel wat meer gebeuren voordat het écht af is. 
Ik hoop dat het gaat lukken om m'n Dear Jane in 2016 af te maken. Daar ga ik wel voor.

Voor vandaag is dit genoeg. Morgen weer aan het werk.

Fijne week en tot snel.
Liefs, Janien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten