In de uitverkoop!

zaterdag 14 maart 2015

Wat een dag ;)

Afgelopen woensdag was zo'n dag. Samen met mam gezellig aan de slag aan de Dear Jane.
We hebben een heel aantal blokjes voorbereid om ze te kunnen appliqueren als het zover is. 

Stofjes op vliesofix strijken en eventueel alvast op de ondergrond strijken.
Maarrr, dat ging niet helemaal 'vanzelf'. 
Er ging het een en ander mis.

We waren iedere keer spulletjes kwijt, maar wat wil je met zo'n zooitje.
Waar is m'n schaar, waar is m'n potlood, waar is m'n...

En als je strijkt, moet je het vliesofix wel op de achterkant van het stofje strijken en niet op de voorkant, mam😉

Tsja, blokje G12. Waar is mijn G12 eigenlijk? Die bleek tussen de blokjes van rij I te zitten. Heel logisch.
En als je hen dan hebt weer gevonden blijkt er alleen maar een achterkantstofje en Hobbs in het zakje te zitten.

Nou. nou, je ziet het wel. Wat een toestand, maar wat hebben we een lol gehad! En dat is het belangrijkste. Het was en heerlijke dag.

Fijn weekend verder.
Liefs, Janien

2 opmerkingen:

  1. Ik geniet ervan, zo overkwam het mij alleen van de week ook eens een paar keer toen ik bezig was. Maar met z'n 2-en is het echt wel lachen ;-)

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was volgens mij wel een gezellig dagje zo samen :D
    Lijkt me geweldig, maar mijn moeder leeft helaas niet meer.
    Je hebt een leuk blog, ik ga je volgen.

    Omdat ik door mijn ziekte (ik heb o.a. het Ehlers-Danlos Syndroom met hypermobiele gewrichten) en beperkingen niet meer kan handwerken, veel aan huis gebonden ben en toch een beetje bezig wil blijven, ben ik een blog en site begonnen over kleine stichtingen, goede doelen, acties en leuke tips om ze extra aandacht te geven. http://geefeenbeetjeliefdedoor.blogspot.com
    www.geefeenbeetjeliefdedoor.nl
    Als je soms ook eens iets hoort of leest dan mag je het gerust laten weten
    groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen