In de uitverkoop!

zondag 15 december 2013

Ik doe mijn best...

De tijd tikt door en ik doe niet al teveel in een week. Qua Dear Jane dan hè. De week is namelijk te vol met andere dingen. ;o)
Zou het lukken om het voor elkaar te krijgen om alle rijen getekend te hebben voor het einde van het jaar? Ik ben bang van niet, maar moet toch mijn best ervoor doen (vind ik zelf).
 
Daarom vorig week maar weer een gezellig dagje bij mama thuis, met m'n dear sis.
Het was weer erg gezellig en vooral ook productief. Maar ja, als je dan vervolgens de rest van de week nergens aan toe komt schiet het nog niet erg op...
 

 
Dear sis heeft een mooie krans gemaakt.
Van wattenschijfjes met spelden.
 
 
We hadden gezellig de hele dag de muziek aan. Sky radio, the Christmas station.
Alleen maar kerstmuziek. Heerlijk vinden we dat.
En natuurlijk moesten we nog even gek doen. Een leuk liedje, meer hebben we hier niet voor nodig.
;o)
 
Ik moet vanmorgen nog maar even aan de slag.
Vanmiddag het DD1 een kerstvoorstelling van streetdance.
 
Tot de volgende keer maar weer.
Fijne week alvast.
 
Liefs van Janien
 
Op mijn verkooppagina (linksboven aan te klikken)  staat een mooie daglichtlamp.
 Heb je belangstelling neem dan een kijkje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten