In de uitverkoop!

zaterdag 3 november 2012

Map

Tsjonge, het is gelukt. Vorige week zaterdag ben ik aan een mapbekleding begonnen.
Eigenlijk geen idee hoe het moest dus eerst maar eens wat gegoogled en daarna Hannie maar om hulp gevraagd. Ze gaf een hele duidelijke uitleg. Ik denk alleen dat ik te eigenwijs was, want zo gemakkelijk vond ik het allemaal niet. Ik was al zover dat ik zei dat ik het nooit weer zou doen.
De buitenkant ziet er mooi uit, maar de binnenkant is minder fraai (hiervan geen foto). Ik moet nog een kleine correctie uitvoeren en dan kan het ermee door, maar goed.
Mijn moeder heeft er ook een gemaakt. Die heb ik nog niet gezien, maar die is wel goed gelukt. Nu denk ik dus dat ik het toch nog maar wel eens weer moet proberen. Dan met haar als "leermeester". We zullen het wel zien. Ik wil nog zoveel...
Dit is 'em geworden:



Afgelopen week ben ik begonnen met een rag-quilt. Daar heb ik al een paar van gemaakt, maar er komt er nog één. Deze wil ik maken voor op onze slaapkamer. Ik zou namelijk graag onze slaapkamer willen veranderen. Deze quilt wordt het uitgangspunt. Het is veel werk om alle naden te knippen, maar wel een heel mooi resultaat. Maar, eerst nog maar eens zien dat het zover komt. Voorlopig zit ik nog in de snij-fase en er is nog flanel onderweg vanuit de USA.


 
Prettig weekend allemaal!
Liefs Janien

3 opmerkingen:

  1. Rood met zwart/wit is wel helemaal jouw kleur he. Je map is prachtige geworden. En aan de binnenkant wonen geen mensen dus daar zou ik me maar niet te druk over maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige map geworden,in een erg mooie kleurencombinatie. Wie weet gaat de volgende beter. Maar wij zien toch alleen de buitenkant!
    Succes met de ragquilt. Vind ik altijd een heel gezellige huisquilt.maar inderdaad nogal veel werk!

    BeantwoordenVerwijderen