In de uitverkoop!

zaterdag 3 september 2016

Weer een 'steekje' verder

De letterbak vordert leuk! Wat een mooi project in aan te werken. Ik wist nooit dat borduren zo leuk kon zijn. Ik vind het heerlijk om te doen en het is heel ontspannend.
Er zijn weer een paar borduurtjes klaar.

Nu moet ik nog één vakje vullen. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit wat daar in moet komen. Ik heb wel een idee en ik heb ook wel wat uitgezocht, maar de knoop is nog niet doorgehakt...

Wel heb ik de kartonnetjes gesneden.

Nu kan ik ook nog even wat stukjes fleece gaan knippen en alvast vastmaken op de kartonnetjes en daarna zijn de borduurtjes aan de beurt. Ik heb er nu al zin in.
Zodra er weer vorderingen zijn zalnik ze laten zien.

Fijn weekend!
Liefs van Janien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten