In de uitverkoop!

zondag 30 oktober 2016

190

De eerste 190 hoedjes zitten aan elkaar.


Het idee is dat ik ze per 100 aan elkaar te maken en daarna de grote stukken. Eerst ga ik verschillende 100-tjes maken. Daarna zie ik verder.

Wat een heerlijkheid om er mee bezig te zijn. Lekker scrappy. Gewoon 10 pakken en gaan. En je kan nog niet zien dat er wat uit het bakje is. Voorlopig kan ik nog lekker door.


En dan de kleuren! Ik vind ze super. Eigenlijk heb ik nog nooit een quilt gemaakt met Dee kleurencombinatie.

Ik ga nog even lekker aan de slag😃

Liefs, Janien







6 opmerkingen:

  1. Dat gaat zeker leuk worden, en inderdaad zo lekker voor het vaderland weg vingerhoedjes aan elkaar naaien, je zult zien dat je al snel een hele hoop honderdjes zult hebben. Succes en veel plezier met de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk wordt het zeker. Lekker werkje voor je nu. En het eind resultaat is vast prachtig. Xxx mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit toch een mooie kleurencombinatie. Staat hoog op mijn wil-ik-ook-lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben nog een keertje bij je terug gekomen om wederom te genieten van de kleurtjes....
    en zie nu dat ik ook een keer ben ingelogd op mijn mans account. Hij volgt je nu ook hihi (foutje)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    āļŦāļ™ัāļ‡āđāļ­็āļ„āļŠั่āļ™

    BeantwoordenVerwijderen