In de uitverkoop!

zaterdag 14 mei 2016

De eindfase van Dear Jane

En nu is het tijd voor de afwerking. Het einde komt in zicht, van de Dear Jane. En dat vínd ik toch leuk!

Woensdag ben ik ermee begonnen. Het plan was al klaar, alleen de uitvoering moest nog gebeuren. Jane zou worden geknoopt. Vol goede moed ging ik aan de slag.

Het eerste knoopje maakte ik in het midden. Daarna ging ik verder me de randen en de blokjes. Helaas heb ik hier geen foto van. En die kan ik ook niet meer maken... Het is namelijk al weer uitgehaald. Ik vond het helemaal niet mooi. De knoopjes op de hoeken hadden de draadjes aan de voorkant en dienen de blokje spinde achterkant. En daar werd het allemaal niet mooier op.

Toen moest ik dus een ander plan verzinnen. Na wat brainstormen met mam, heb ik besloten om het te quilten met het katoenen garen wat ik ervoor gekocht had, met een grove steek. En dat wórdt met toch mooi! Ik ben er helemaal wild van. 

Vandaag hebben we weer een gezellige dag met 'de dames'. Dan ga ik er lekker mee aan de slag. Ik hoop jullie dit Pinksterweekend nog wat foto's te kunnen laten zien.

Toen ik de quilt zou opruimen voor het middag eten voelde ik er ineens een speld in zitten. Die moest er uiteraard uit. Maarrr, het kopje van de speld zat aan de binnenkant van de quilt. Hier ben ik de hele tijd bang voor geweest. Een speld vergeten eruit te halen en nu zit 'ie erin...
Dat werd dus even flink peuteren en heel voorzichtig heb ik hem gelukkig los kunnen krijgen.

Fijn weekend en hopelijk tot snel.
Liefs, Janien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten