In de uitverkoop!

woensdag 27 november 2013

Freubeldagje

Afgelopen maandag en vandaag maar weer een poging gedaan om verder te gaan met het tekenen van de tweede helft van de DJ.
Het kost me wel moeite om dat weer op te pakken, maar...het moet. Van mezelf.
 
Ik wil heel graag het tekenwerk van de blokjes afhebben voor het einde van jaar, dus dat wordt flink doordoen. Er staat een hele zaterdag bij mam thuis gepland. Dan hoef ik een hele dag niks anders dan alleen maar met m'n eigen ding bezig te zijn. Heel vervelend ;) maar niet heus.

Vanmiddag ben ik met m'n meiden aan het knutselen geweest. DD1 moet een surprise maken. Daar zijn we druk mee geweest en DD2 en ik zijn ook nog met Decopatch bezig geweest. Dat was allemaal erg leuk om te doen en heel gezellig. Lekker met m'n meisjes freubelen.
 
Deze uiltjes heb ik gemaakt. De surprise is nog niet helemaal klaar en de vlinder is van DD2.
Voor de liefhebbers zal ik de surprise later laten zien.


Fijne week verder.
Liefs van Janien

1 opmerking:

  1. Wat een leuke uiltjes en je DD2 heeft ook al een mooie vlinder gemaakt.
    Succes met het tekenen.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen