In de uitverkoop!

woensdag 19 juni 2013

Toch wat leuks

Wat ik jullie nog wel even kan laten zien is de metamorfose van de gang.
Het was een beetje rommelig en nu is het keurig netjes.




 
En ik heb het extra aangekleed met fotolijstjes.
De quilts hebben wel het veld moeten ruimen, maar er komt vanzelf weer een mooie quilt bij.



Die quilt moet in een andere stijl zijn. Dus nog weer wat op m'n to-do lijst.
Dat is lastig. Een WIM-lijst die alleen maar langer wordt en een dip.
Maar het komt wel weer goed. Jahoor.
Voorlopig kan ik dus weer vooruit met dagdromen over een quilt voor in de gang.
 
Ik ben dik tevreden met deze veranderingen.
En ik zal eens zien dat ik toch wat klaar krijg. Dat denkt en werkt veel prettiger.
 
Fijne dag.
Liefs Janien
 
 
 


1 opmerking:

  1. Annet (ahooijkaas@gmail.com)30 juni 2013 om 23:26

    ha Janien,
    ik ben een van je lezers van je blog.
    Maar ben helemaal verliefd op je uil-met-takken- quilt...
    Zou je me er meer over willen vertellen?
    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen