In de uitverkoop!

zaterdag 23 oktober 2010

Productie-dagje.

Vandaag heb ik een hele productieve dag gehad. Ik ben de hele dag bij mijn moeder geweest. Daar heb ik een aantal werkstukken af gemaakt. Heerlijk gevoel!
Ik was een tas aan het naaien. Die is nu af en opgeleukt. De bloemen heeft mam voor me gemaakt.



Verder heb ik hoes voor m'n naaimachine, een hoesje voor m'n kleine strijkplankje en de top van de mooie stofjes afgemaakt. Van deze dingen heb ik nog geen foto's. Volgt later.


Ik kan jullie nog wel laten zien wat ik voor de PIF heb gemaakt. Alles is verstuurd en ontvangen (als het goed is), dus nu kan het. Ik heb etuitjes gemaakt. Zelf ben ik namelijk gek op tassen en etuitjes maken en gebruiken.







Kortom. Ik ben zeer tevreden over deze dag en de afgelopen week, wat betreft m'n hobby.

Groetjes van Janien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten